ေတြ႔ခ်င္ေသာ blogger ၁၀ ေယာက္ (Tag post)



ကြ်န္ေတာ္ ေတြ႔ခ်င္ေသာ blogger ၁၀ ေယာက္ ကေတာ့

သူတို႔ေတြကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ တစ္ႏိုင္ငံတည္းမွာ အတူတူ အလုပ္လုပ္၊ ေက်ာင္းတတ္ၿပီး ဒုကၡေတြ ကို စုေပါင္းခံစားေနၾကတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ရဲ႕ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြပါ။... တခ်ဳိ႕ က ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ နီးရက္နဲ႔ ေ၀းေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ အေတြ႔ခ်င္ဆံုး ထဲက လူ ၁၀ ေယာက္ထဲက စာရင္း၀င္ေတြပါ...
  • ၆။ငြန္းငယ္မိုး သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကို ညီအစ္ကို လိုခင္တယ္.. စာအေရးအသားေတြလဲ ေကာင္းတယ္... စိတ္႐ွည္တယ္... ဇြဲမေလွ်ာ့တတ္ဘူး ထင္တယ္..
  • ၇။Co2zenith သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကို အစ္ကို ဆရာလို႔ အၿမဲေခၚတယ္.. ကြ်န္ေတာ္ က ဆရာ မဟုတ္ပါဘူး... အခုမွ Blogger ေတြ အတြက္ HTML code ေတြကို ေလ့လာ သင္ယူေနဆဲပါပဲ... ကြ်န္ေတာ္က သူ႔ကို ညီညီ ဆရာလို႔ ျပန္ေခၚတယ္ေလ... သူနဲ႔ ခင္မင္ရတာ ေပ်ာ္စရာပါ... သူက မဟုတ္မခံ စိတ္႐ွိပံုရတယ္... ၿပီးေတာ့ စိတ္ဆတ္တယ္ ထင္တယ္..
  • ၈။ၿဖိဳးေ၀တိုး သူ႔ကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာ မသိဘူး... သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မွန္းနဲ႔ သိတယ္... သူလဲ နည္းပညာေတြ ကို ေတာ္ေတာ္ေလး သိပံုရတယ္... ဘေလာ့ဂ္ေတြမွာ သူ႔လက္ရာေတြ မ်ားလို႔ သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ျမင္ဘူးခ်င္တယ္... ေတြ႔ခ်င္တယ္.. သူက ကြ်န္ေတာ္ ေနတဲ့ ေနရာေလးနဲ႔ လွမ္းေနေတာ့ ေတာ္႐ံုေတာ့ ေတြ႔ႏိုင္မယ္ မထင္ဘူး.. အသက္ငယ္ေပမဲ့ ကဗ်ာေတြ ေရးတာေကာင္းတယ္.. ေလးစားမိပါတယ္..
  • ၉။ညေလး သူကေတာ့ အခ်က္အျပဳတ္ ကိုေတာ္ေတာ္ေလး ၀ါသနာပါပံုရတယ္.. သူ႔ဘေလာ့ဂ္မွာ သြားၾကည့္လိုက္ရင္ အခ်က္အျပဳတ္နည္းေတြ မ်ားတယ္... ကဗ်ာေတြ စာေတြ ေဆာင္းပါးေတြ ေရးတာလဲ ေကာင္းတယ္... Gtalk မွာ chat ေျပာၾကရင္လဲ သူ႔ဘက္က ခိခိ ဆိုၿပီး အရင္ စ႐ိုက္တာမ်ားတယ္... သူ အဲဒီလို ႐ိုက္မွ ပဲ ကြ်န္ေတာ္ ကေတာ့ ဒီဘက္မွာ ၿပံဳးေနမိတယ္... သူက ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ပံုရတယ္.. အဲဒါေၾကာင့္ ျမင္ဘူးေတြ႔ဘူးခ်င္တယ္..
  • ၁၀။သဇင္ဏီ သူကေတာ့ ရယ္စရာ ဟာသေတြ ေပါက္ကရ၆၀ ေတြ ေရးတယ္... တစ္ခါတစ္ခါ စိတ္ညစ္စရာေတြ ႀကံဳေနရတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔ဘေလာ့ဂ္ဆီကို ေရာက္ျဖစ္တယ္.. သူေရးထားတဲ့ စာေတြကို ဖတ္ၿပီး ရယ္စရာေတြနဲ႔ ဘ၀ အေမာေတြကို ေျပေစတယ္.... သူက ခင္မင္တတ္တယ္... လူေတြကို သနားတတ္ပံုရတယ္.. ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို ေတြ႔ဘူးခ်င္တယ္...
က်န္တဲ့ ဘေလာ့ဂၢါေတြေရာ မေတြ႔ခ်င္ဘူးလားဆိုေတာ့ အရမ္းေတြ႔ခ်င္ပါတယ္...။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ မေလးေျမမွာ ေရးေနၾကတဲ့ ဘေလာ့ဂၢါေတြ အကုန္လံုးကိုေပါ့...

ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အားလံုးစံုၿပီး ေတြ႔ၾကဖို႔ မလြယ္သလို... ေတြ႔ျဖစ္ေအာင္ ေတြ႔ၾကရေအာင္လားဗ်ာ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘေလာ့ဂၢါေတြ စုၿပီး ဆံုၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးႀကီး စကားေတြ တ၀ႀကီး ေျပာၾကရေအာင္လားဗ်ာ... ဟိုတစ္ေလာက သႀကၤန္မွာ ကိုလတ္ႀကီး ေရးထားသလို အဲဒီလိုမ်ားဆံုျဖစ္ခဲ့ၾကမယ္ ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းလိုက္မလဲေနာ္...

အားလံုးေပ်ာ္႐ႊင္ႏိုင္ပါေစဗ်ာ....

 

/* EOT ----------------------------------------- */